Лабораторна робота 2

 Тема: Створення дистанційного курсу за допомогою сервісу Google Клас.

Мета: навчитися створювати та використовувати Google Клас в освітньому процесі: додавати учнів, керувати курсами, формувати звіти, виставляти оцінки в електронний журнал.

Основна література:

1. https://classroom.google.com/h.

2.https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru&ref_topic=7175444.

3. Ways we’re making Classroom and Forms easier for teachers this school year [Електронний ресурс] / Sarah Wu/ https://www.blog.google/topics/education/ 10-ways-were-making-classroom-and-forms-easier-teachers-school-year/.

4. Власенко Л. В. Дистанційна освіта та її функції у процесі навчання / Л. В.

Власенко, О. В. Никитенко. // Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні

читання. – 2013. – No5. – С. 362–367.

5. Дистанційне навчання[Електронний ресурс] / https://abiturients.info/uk/vuzy/distanciyne-navchannya-u-vnz-ukrayini.

6. Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з

особливими освітніми потребами до освітніх послуг – Режим доступу до ресурсу:

/http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61775.

7. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні – Режим доступу до

ресурсу: /http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html.

8. Ручинська Н. С. Педагогічні підходи до використання змішаного навчання

у вищій школі / Н. С. Ручинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. / Н. С. Ручинська., 2015. – С. 382–388.

Хід роботи:
2. Виконані завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар