Мета: навчитися створювати та використовувати Google Клас в освітньому процесі: додавати учнів, керувати курсами, формувати звіти, виставляти оцінки в електронний журнал.
Основна література:
1. https://classroom.google.com/h.
2.https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru&ref_topic=7175444.
3. Ways we’re making Classroom and Forms
easier for teachers this school year [Електронний ресурс] / Sarah Wu/
https://www.blog.google/topics/education/ 10-ways-were-making-classroom-and-forms-easier-teachers-school-year/.
4. Власенко Л. В. Дистанційна освіта та
її функції у процесі навчання / Л. В.
Власенко, О. В. Никитенко. // Міжнародні
Челпанівські психолого-педагогічні
читання. – 2013. – No5. – С. 362–367.
5. Дистанційне навчання[Електронний
ресурс] / https://abiturients.info/uk/vuzy/distanciyne-navchannya-u-vnz-ukrayini.
6. Закону України «Про освіту» щодо
особливостей доступу осіб з
особливими освітніми потребами до
освітніх послуг – Режим доступу до ресурсу:
/http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61775.
7. Концепція розвитку дистанційної
освіти в Україні – Режим доступу до
ресурсу:
/http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html.
8. Ручинська Н. С. Педагогічні підходи
до використання змішаного навчання
у вищій школі / Н. С. Ручинська //
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. / Н. С. Ручинська.,
2015. – С. 382–388.
Немає коментарів:
Дописати коментар