Головна сторінка

Головним завданням цифрових технологій у вивченні географії є дати якомога більше інформації про те чи інше географічне явище за допомогою цифрових навчальних засобів. Вони дають змогу створити нове середовище для навчання, яке здатне підвищити якість географічної освіти, залучитися до світового інформаційного простору. В той же час дозволяє перейти від навчання, основою якого є інформація, почута від учителя чи прочитана в підручнику, до навчання через сприйняття інформації з електронних ресурсів, Інтернету, навколишнього середовища тощо. На уроці вчитель, використовуючи різноманітні цифрові навчальні ресурси, може організувати дослідницьку діяльність учнів, зорієнтувати в індивідуальному пошуку інформації, навчити оцінювати надійність різних інформаційних джерел, створювати власні електронні продукти (малюнки, мультимедійні презентації, електронні моделі).

Використання комп’ютерної техніки та інформаційно-комунікаційних технологій розширює можливості навчального процесу, забезпечує нові шляхи подання інформації, дає можливість для випробування власних ідей та проектів. До того ж, однією з найголовніших переваг використання цих новітніх педагогічних технологій у процесі навчання та викладання є можливість задовольнити індивідуальні потреби учнів, а не середні потреби класу.

Комп’ютерні технології використовуються під час проведення різних типів уроків: комбінованому, вивченні нового матеріалу, закріплення знань, контролю і оцінювання знань; на всіх етапах уроку: під час контролю знань, оформленні творчих робіт, поясненні нового матеріалу, виконанні дослідницьких робіт. Уроки з використанням ІКТ захоплюють своєю новизною, доступністю, масштабом і просто приносять задоволення учням.




Немає коментарів:

Дописати коментар